En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 31 maart 2011

Het schilderen van de lente en de herfst maar dan abstract

Hier gaat het om de lente en de herfst. Twee jaargetijden waar een volkomen andere sfeer vanuit gaat. Hierboven zie je de schetsen, waarmee ik ben begonnen. De lente is voor mij een "belofte" en de herfst zou ik willen betitelen als "vergankelijkheid".
Er valt natuurlijk veel meer over te zeggen, maar ik houd het voor nu bij de sfeer die deze twee schilderijen oproepen.
De lente

Detail


De herfst

Detail

1 opmerking:

  1. Beste Elidamarian,

    Via de zoekterm lente en abstract ben ik op jouw pagina gekomen. Wat een prachtige werken maakt je! Graag zou ik het abstracte werk lente laten zien tijdens mijn werk aan een groep ouderen met wie ik het thema lente ga bespreken is dat oké?
    Fijne dag!

    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Little paper bag