En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zondag 6 maart 2011

Het Kattenatelier


Het is weer gelukt om een aantal katten op doek te laten verschijnen!
 De catering was ook uitstekend vanwege het goed gebruik om allemaal iets lekkers mee te nemen.  Halverwege de middag kwam er ook nog één van onze modellen langs. Hoe het er uitzag, kun je zien in deze presentatie.Ik heb in ieder geval veel plezier aan deze workshop beleefd. Schilderen, kletsen, lachen en soms worstelen met het onderwerp: waar zitten de ogen, zijn de oren niet te groot hoe zit dat met de schaduwen, hoe maak ik snorharen,waar is het kleine kwastje, lijkt ie nou wel of lijkt ie niet, hoe meng ik nu die kleur enzovoorts enzovoorts... Ik hoop dat ze allemaal een mooi plekje krijgen. Ze zijn met liefde geschilderd!


4 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal goed uit zo op beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel gezellig Marian! En ik heb er weer een mooi schilderij aan overgehouden. Ook deze krijgt een ereplaats in huis.
    Mooie presentatie heb je ervan gemaakt!


    Kleine hint: ik heb nóg twee katten hier rondlopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk geworden! Dank voor de mooie presentatie, dat heb je heel leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het weer fijn om zo creatief bezig te zijn. Je hebt er weer een mooie compilatie van gemaakt. Ik ga zo meteen ook mijn foto's uploaden. Zijn er niet zoveel, ik had het te druk met schilderen, bedankt voor de anderen om op mij te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen

Little paper bag