En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 17 september 2024

Perikelen van Buddha

 


Ja daar ben ik weer eens. Twee weken geleden was ik even op bezoek bij de dierenarts. Zij vond dat er iets met mij aan de hand was. En dat bleek ook zo te zijn. Ik had koorts en geen trek in eten. Ze hebben mij helemaal onderzocht en paar nare prikken gegeven. Toen werd ik in de houdgreep genomen en hebben ze in mijn poot geprikt. En dat was de limit!  Ik heb een poging gedaan om te ontsnappen en ben op een kast gesprongen. Ik had te weinige ruimte om te remmen en heb toen mijn neus gestoten.Toen snel naar  huis en daar ben ik bevrijd van dat nare ding om mijn poot heen. Maar het mooie was, dat ik daarna allemaal lekkere  hapjes heb gekregen die ik wel lustte. En nu ben ik weer helemaal het mannetje. Het goede nieuws is, dat mijn bloedwaarden helemaal keurig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Honingboom

Vanmiddag ben ik begonnen aan de honingboom op de voormalige begraafplaats de Groenesteeg. Op een boom naast mij kwam deze vlinder even uitr...