En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

vrijdag 2 augustus 2013

Verlies

Soms gaat het zo als het de afgelopen week is gegaan. Vandaag heb ik Bommel laten gaan. Hij had zoveel pijn en was er zo slecht aan toe, dat ik hem niet meer met kunstgrepen in leven wilde houden. Een troostende gedachte is dat mijn twee schatjes nu samen zijn, maar dat ik ze in één week zou verliezen had ik niet kunnen bedenken. Maar wie wel?



3 opmerkingen:

  1. Dit kan toch niet, zo kort na elkaar. Wat vreselijk! En wat moeilijk voor je. Van harte gecondoleerd, en heel, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk, Marian! Ik wens je heel veel sterkte toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd Marian, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkater

15 bij 20 cm