En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 6 augustus 2013

Drukke bedoening




Het is nu goed om te fotograferen. Fotograferen betekent ook kijken en  door dit te doen raakt mijn hoofd
 leeg. Ik ben een tijdje bij de distels gaan staan en zag dit. Zo pak ik het een en ander weer op. Het verdriet en de rouw om het verlies van mijn beide katten zal er nog een tijd zijn en het zal nog wel even duren voordat ik dit een plekje heb gegeven. En daarvoor is het nodig dat ik mij ook weer met andere zaken bezighoud, ook al stond en staat de wereld even stil voor mij.

1 opmerking:

  1. Mooie foto's Marian, ook al staan ze er met speciale reden op. Het helpt mij ook om mijn hoofd leeg te maken. Ik herken het ook enigszins, want ik moest ook afscheid nemen van Boefje en Mickey die kort na elkaar wegvielen. Niet helemaal vergelijkbaar met jouw situatie maar het verdriet en gemis kwam dubbel hard aan. Nu na vijf jaar zijn de scherpe randjes er wel vanaf en komen steeds vaker de mooie herinneringen naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkater

15 bij 20 cm