En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 25 januari 2011

Schilderen en wegschilderen


Schilderen is ook wegschilderen, dat laatste vergt altijd wel een beetje moed. Pas dan kan er naar mijn mening iets ontstaan. Gisteravond heb ik een tijd zitten kijken naar dit schilderij en ik vond de linkerkat wat onrustig. Er moet een samenhang komen.
Vanmorgen heb ik een grote kwast gepakt en ben ik met Napels geel, wit en oranje een aantal vlakken gaan wegschilderen. Ook de achtergrond heb ik aangepakt.
Als je de vorige versie wilt zien, klik dan hier .
En uiteraard ga ik ook verder aan het koppetje en krijgt hij steeds meer uitdrukking.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien