En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 11 januari 2011

Bewerkingen van een tekening van de kat met photoshop

Het verhaal begint met een tekening. Vervolgens scan ik de tekening in en ga ik hiermee experimenteren in photoshop.  Ook hier maak ik gebruik van een kwast. Daarnaast pas ik diverse filters toe. Een snelle en leuke manier om inspiratie op te doen en te kijken wat er allemaal mogelijk is. Zo ontstaan er vele variaties op een thema. Ik beschouw dit als een dankbare aanvulling op mijn werk. In de diavoorstelling zie je een fractie wat er allemaal mogelijk is. Zo ontstaan bij mij telkens nieuwe ideeën.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien