En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zondag 25 april 2010

Open les abstract schilderen


Soms is de aarde zacht en soms is de aarde hard, net als koud en warm, yin en yang, man en vrouw, dag en nacht, alleen en toch verbonden, verbonden en ook alleen...



Het werk dat ik vandaag heb gemaakt is een abstract beeld van de binnenplaats van Ars Aemula in Leiden. Ik heb begrepen dat hier vroeger een soort kloostertuin was en mijn werk komt daarbij in de buurt. Bovenstaande tekst ontving ik vandaag via de mail. Ik vond dit zo mooi verwoord, dat ik hem in dit bericht heb opgenomen. Graag wil ik de schrijver bedanken voor deze bijzondere bijdrage.

PS:Ik heb ook een diavoorstelling gemaakt van deze les, maar om de een of andere reden lukt het niet om dit filmpje te plaatsen... morgen weer nieuwe kansen wellicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartediefjes

Aan beide kanten