En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 6 april 2010

Onderzoek


Als heer van stand heb je uiteraard een eigen fotograaf bij je als je voor een medisch onderzoek gaat. Maar toch... dit is wel heel intiem allemaal. Voor je het weet zit je opeens in de auto, lig je op je rug op een kussen en word je aan alle kanten in de houdgreep genomen. En die fotograaf legt dit allemaal nog vast ook als een echte katterazzi of hoe dat ook mag heten. En die man zat maar in mijn buik te duwen.. bah. Volgens mijn personeel is dit even nodig omdat ik problemen heb met mijn eh.... nou ja dit wordt voor mij nu te intiem. Sommige zaken zijn privé nietwaar. In ieder geval heb ik begrepen dat er geen rare dingen met mijn buik aan de hand zijn. En nu ga ik bijkomen van dit vreemde gedoe met mij. Oh en nog een berichtje voor de fotograaf: mijn achterpootjes zijn nog in goede staat ondanks dat u ze zo stevig heeft vastgehouden. U kon in ieder geval niet nog meer foto's maken en dat was maar goed ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartediefjes

Aan beide kanten