En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zaterdag 13 juni 2009

Schilderen en fotograferen

In dit atelier aan zee heb ik een aantal dagen geschilderd. Een prachtige plek om in alle rust te kunnen en mogen schilderen! Ik beschouw dit als een groot voorrecht! Hier zie je het proces van het ontstaan van dit werk. Ik kan natuurlijk niet schilderen en fotograferen tegelijk en en dan is er hulp van een fotografe, die er plezier in heeft het proces van het schilderen vast te leggen.

1 opmerking:

  1. Hoi Marian,

    Leuk je ateliertje daar! Ik weet zo ... waar je daar zit. Mooi, echt waar, en een dikke proficiat voor jou, maar zeker voor de fotografe!!!! Ook die ken ik ....
    Heerlijk, dat Lesbos gevoel, niet?

    Groetekes,
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Little paper bag