En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 11 juni 2009

Moustaki, een Griekse kater







Dit is Moustaki ( in het Grieks betekent dit snor) en is mijn rode vriendje op Lesbos. Hij houdt ontzettend van mensen en is zeer aaibaar en sociaal! Elke dag kwam hij langs voor een portie kattenbrokjes en een aai. Als ik op het strandje was, was hij er ook en mijn strandstoel was dan ook een geliefd plekje. Als ik de zee inging volgde hij mij tot het water en ging dan op een paar rotsblokken zitten wachten. Samen naar de zonsondergang kijken was ook een geliefde bezigheid van ons. Ach er valt veel over hem te vertellen. Hij is geboren een stukje verder op de berg en is ook gevaccineerd, hetgeen al bijzonder is voor een Griekse kat. Volgens mij heeft deze kater een vrij goed leven en alle ruimte daar op de berg waar hij woont. Ik zal zeker nog wel meer van hem laten zien.



2 opmerkingen:

  1. En met hoeveel Griekse vlooien heeft je handdoek vriendschap gesloten?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie zal het zeggen? De handdoek was nat...

    BeantwoordenVerwijderen

Little paper bag