En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zaterdag 7 februari 2009

Diabetes bij katten, suikerspinners.....

Vandaag wil ik de aandacht vestigen op diabetes bij katten. Ook bij Bommel werd drie jaar geleden suikerziekte vastgesteld, opeens was hij een suikerspinner. Een aandoening, die ook bij katten voorkomt maar in het algemeen goed te behandelen is.
Ik heb informatie gevonden op de site van de suikerkatten.nl.
Een echte aanrader voor degene wiens kat deze ziekte heeft, met uitgebreide toelichtingen, behandelingsmethodes en lotgenotencontact . En Bommel, ja Bommel heeft zich hersteld mede dankzij mijn dierenarts en de goede adviezen van de mensen die ik op de site trof en bij nacht en ontij klaarstaan om met je mee te denken. Op die manier heb ik mijn Bommel weer een goede kwaliteit van leven kunnen geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ochtendkaters

Met als achtergrond een pagina uit een boek