En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

vrijdag 14 november 2008

De 10.000e bezoeker!

De 10.000e bezoeker heeft zich gemeld...!! Hij stuurde mij een mail met bovenstaande afbeelding! Ik feliciteer hem van harte met het winnen van de prijs, die nu nog ingepakt op hem ligt te wachten. Ik wil wel verklappen dat deze prijs te maken heeft met een van mijn topkaters hier in huis, met de prachtige naam Bommel . Overigens de winnaar is woonachtig in Leiden....

3 opmerkingen:

  1. Ik ben blij voor deze winnaar dat ik de 9.999ste bezoeker was! Van harte gefeliciteerd!! Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, heel sportief dat je
    de winnaar feliciteert! Als je je bij mij meldt via de email (zie onder kopje over mij zelf), dan stuur ik je als troostprijs een setje kattenkaarten! Per slot van rekening is 9999 ook een mooi getal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian,

    Je weet dat ik,je 10.000e bezoeker,al sinds de lancering van je blog in de digitale communicatieruimte, een regelmatige bezoeker hiervan ben. Steeds opnieuw weet je mij als blogbezoeker te boeien met je belevenissen en creatieve ontdekkingen, die je zonder drempel van een password wilt delen met een ieder die op je blog komt kijken. Hiervoor krijg je van mij een 10.000ebezoekerapplaus Marian. Ik maak gelijk gebruik van deze gelegenheid om dit bedankapplaus te laten klinken namens al je blogbezoekers voor al hetgeen je op jouw bijzondere wijze met ons deelt.

    Natuurlijk kom ik graag mijn luckynumberkado van jou "ons aller camerakwast.blogspot-artist&masterMarian, in ontvangst nemen.

    Groetjes

    Guus

    BeantwoordenVerwijderen

Tulpen

Ter ere van mijn verjaardag komende zondag ben ik vandaag getrakteerd op een bezoekje aan de Tulperij Het was prachtig