En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 12 november 2008

Cats,Cats,Cats

Hier is de diapresentatie van het schilderij CATS,CATS,CATS dat ik in opdracht heb gemaakt. Ik heb er een tijdje aan gewerkt en nu al deze katten zijn verhuisd naar hun nieuwe eigenaar kan ik ze eindelijk laten zien! Op deze manier wordt duidelijk hoe de katten zijn ontstaan en welke veranderingen zij hebben ondergaan in het proces. Ook hier was er een zoektocht naar compositie.

4 opmerkingen:

  1. Marian, wat een leuke videovoorstelling, katten mijn favorieten!
    En natuurlijk een leuk origineel schilderij.

    de muziek is erg mooi, zou graag willen weten of het op bladmuziek te verkrijgen is, zou het graag willen proberen te spelen.
    Ben je misschien zelf de componiste/pianiste.

    je inspireert op alle gebieden!
    woensdag probeer ik naar je expositie te gaan,

    vr.gr.
    Marjolein Stoelinga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb helaas geen idee van wie de muziek is.. Ik houd van muziek, maar kan helaas niet pianospelen. En Marjolein, veel plezier bij DOK2,de kattenexpositie duurt nog tot begin januari!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian, heb je mijn reactie nog gekregen op je expositie in Dok 2?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Marjolein, jouw reactie staat onder "portretjes van Luna". Die oranje kat die je hebt meegenomen is ook mijn favoriete!
    Leuk dat je naar DOK2 bent gegaan

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkaters