En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 26 augustus 2008

Vulmiddel en zand










Vanmorgen ben ik op stap gegaan naar o.a. de bouwmarkt om wat vulmiddelen,zand etcetera te gaan halen. Toen ik thuiskwam kon ik niet wachten om iets te doen met het grote abstracte landschapsschilderij waar ik al een tijd mee bezig ben. Ik ben begonnen er structuur op aan te brengen met zand en vulmiddel met behulp van een plamuur- en paletmes. Nu moet het drogen en ga ik over tot de orde van de dag...

1 opmerking:

  1. Nou misschien nog wel ooit maar dan alleen als ik er een kat op mag plamuren, dan houd ik mij aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien