En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

vrijdag 22 augustus 2008

Schetsen en Schilderen




Afgelopen week had ik alle tijd om mij bezig te houden met schetsen en schilderen , geen enkele andere verplichting. Wat een luxe ! Zo was er ruimte om mij verder te verdiepen in het onderwerp "Kat". Deze onderste twee katten heb ik geschilderd voor mijn beide gastvrouwen die mij deze bijzondere week hebben bezorgd. Wonderlijk genoeg is er op de een of andere manier een bepaalde vorm van gelijkenis ontstaan met beide vrouwen, een sterke en melancholische groene kat en een partykat....!





2 opmerkingen:

  1. Nu ben ik pas echt bevoorrecht! Want deze mooie partykat hangt bij ons op een heel mooi plaatsje. Nogmaals heel hartelijk bedankt!
    Lieve groetjes en een knuffeltje aan Bommeltje en Luna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer lekker bezig geweest en hebt weer nieuwe inspiratie opgedaan zo te zien. Je logeerpartijtje is volgens mij op alle fronten geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien