En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 20 maart 2024

Voor de eerste keer dit jaar









 Vandaag ben ik voor de eerste keer dit jaar naar de Groenesteeg gegaan. Ik werd uitbundig begroet bij de poort door de rode kater. Hij zag mij, stormde op mij af en ging liggen rollebollen voor mijn voeten. Duidelijk blij om mij te zien en ik hem natuurlijk. Het is en blijft een prachtige plek en er bloeit van alles. Ik heb een specht gehoord en vele andere vogels. Mijn roomsoesjes ( narcissen) bloeien en laten hun pracht zien. Ook vond ik nog een zwerfsteen, die ik binnenkort elders zal achterlaten. Natuurlijk ben ik bij de beuk gaan zitten samen met vriendin Nicolette en we zijn rustig aan de slag gegaan. De zon scheen wel af en toe een paar regendruppels maar dat deerde ons niet. Kortom een geslaagde middag uiteraard thee en heerlijk zelfgebakken brood door Nicolette meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Koningskater