En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 15 augustus 2023

Voor Paul


Bijzondere herinneringen aan mijn broer Paul. Hij had zoveel talenten, schilderen, tekenen, muziek maken, schrijven. Hij wenste voor mij dat ik mijn talenten verder zou ontwikkelen en ik ben verder gegaan waar het voor hem stopte. In de laatste maanden van zijn leven had hij voornemens om verder te gaan op het creatieve vlak zoals het componeren van muziek. Hij besefte dat hij door zijn werk als zakelijk leider van een eigen theater hij zijn eigen dromen opzij had gezet. Helaas was zijn tijd op en is hij gegaan. Zoals hij tegen me zei "dit is mijn lot". Ik mis hem nog altijd en ben er dankbaar voor dat hij er was en nu nog steeds in mij voortleeft.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ochtendkater