En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 2 november 2022

Straatgesprek

 Vandaag fotografeerde ik deze man. Later ben ik naar ze toe gegaan en het gaat om een fotosessie van de kunstenaar Rem van den Bos (https://www.remvandenbosch.com/ ). Het betreft een project in samenwerking met het Hoogheemraadschap Rijnland over water en leefomgeving. De man op de foto geeft aan hoe hoog het water in Leiden zou kunnen komen..... De kunstenaar heeft mij gevraagd om samen met hem een straatgesprek te voeren en dat heb ik gedaan. Dit gesprek is gefilmd en zal over een tijdje te zien zijn op de website van het Hoogheemraadschap. Zo had ik weer een bijzondere ochtend met leuke gesprekken op straat.

De volgende quote vond ik op zijn website. "Creativity has the power to bring about change with unexpected questions and solutions, or a surprising perspective. Photographer Rem van den Bosch brings people closer together with his artistic projects, in the Netherlands and abroad."




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Little paper bag