En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 27 januari 2022

Het verhaal van Poes


Dit is een ochtendkater met een verhaal...
Mijn broer Paul had ooit een kater met de naam "Poes". Dit katertje had een bijzonder talent en kon als het ware vliegen van kast naar kast. Een ware circusartiest. Als mijn moeder op bezoek was, klom hij op haar hoofd en bleef daar een tijdje zitten. Op een dag werd Poes te overmoedig en vloog hij over de railing van het balkon vanaf 7 hoog. En dit heeft Poes helaas niet overleefd. Ter herinnering en als een hommage aan Poes, mijn broer Paul en mijn moeder heb ik deze ochtendkater getekend..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ochtendkaters

Met als achtergrond een pagina uit een boek