En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

maandag 20 januari 2014

Mijn eerste berichtje over mijn nieuwe kater Buddha.....!!!

Mag ik even voorstellen? Dit is Buddha en  hij komt volgende week bij mij wonen.  Soms gebeuren er van die dingen waarvoor je moet gaan en gisteren heb ik met hem kennisgemaakt. Hij knipoogde naar me met die prachtige gouden ogen van hem en heeft zo iets aandoenlijks dat ik vandaag heb besloten dat dit er wel eentje is met wie ik iets moois kan opbouwen.  En hij is natuurlijk een prachtig model! Nu nog even wennen aan dit idee en de komende dagen mijn huis Buddhaproof maken zodat hij zich snel op zijn gemakje gaat voelen.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Marian, jullie gaan een mooie tijd tegemoet. Ik ben je dankbaar dat jij hem dat plekje kan geven wat hij altijd al zo graag wilde. Geniet van ons manneke, dan geniet ik met je mee. Kan me nu al verheugen op mooie foto's, tekeningen en schilderijen.... zucht... :D

    Dikke knuffel van Budha's petemoei en uiteraard een pootje en een knipoog van Budha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult hem nog regelmatig tegenkomen Diana in wat voor vorm dan ook, kan niet wachten om hem te gaan tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Passie

“If you feel like there's something out there that you're supposed to be doing, if you have a passion for it, then stop wishing and ...