En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

maandag 25 november 2013

Nieuwe teller

Ik heb sinds een tijd een nieuwe teller. De oude van sitemeter.com heb ik verwijderd omdat ik er niet tevreden mee was. Sinds oktober 2013 constateerde ik een aantal fouten. Ik probeer al een hele tijd contact te met hen te krijgen en heb meerdere mails gestuurd maar ik krijg enkel standaardmails terug, dat zij zo snel mogelijk het een en ander zullen onderzoeken. Dat gebeurt dus niet... En nu heb ik gevraagd om mijn account te verwijderen en heb ik de teller van mijn blog afgehaald.

Het is leuk om nu te vermelden dat de 83.000e bezoeker vandaag is langsgeweest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Passie

“If you feel like there's something out there that you're supposed to be doing, if you have a passion for it, then stop wishing and ...