En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 9 juli 2013

"Oorschudden"

Af en toe moet ik als heer Bommel ook mijn verhaal hier kwijt. Ik ben al jaren suikerspinner en dat betekent dat regelmatig mijn bloedsuikers gemeten moeten worden. Zo ook vandaag weer. Ik heb al het mogelijke gedaan om te voorkomen dat het haar zou lukken een bloeddruppeltje uit mijn oor te tappen.  Vandaag had ik er echt geen zin in. Echt niet!!!! Maar het is haar toch gelukt ondanks mijn oordubbelomslaan, oorschudden en kopdraaien.. Ze heeft namelijk maar twee handen en ik heb lekker vier poten!! En eigenlijk zijn er heel soms wel drie handen nodig,want met die vier poten kan ik best veel.Maar eh ik ben een hele lieve kater die geen vlieg kwaad doet, dus uiteindelijk geef ik dan maar toe.Ze zegt dat ze het zo voorzichtig mogelijk doet en dat het af toe moet gebeuren.
Uiteindelijk ben ik beloond met een blikje tonijn en ik lig nu in de volle zon bij te komen... als nou maar niet de stofzuiger voorbijkomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Koningskater