En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

vrijdag 1 maart 2013

Op zoek naar een boek!

Aangezien mijn eerste Art Journal bijna vol is, ben  ik op stap gegaan. En waar ga ik dan naar toe? Uiteraard naar de boekenzolder in Leiden.  En ik vond o.a. een Wedding Book. Prachtig gebonden, mooi stevig papier precies geschikt voor het doel waarvoor ik dit wil gebruiken en dan nog helemaal voor niets!  Blijkbaar is de bruiloft niet doorgegaan en is dit boek verdwenen in een stapel op zolder. Verder vond ik nog een vogelboek, een poezendichtbundeltje van Annie M.G. Schmidt en een Sophie Kinsella.  Kortom mijn dag is weer goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ochtendkaters

Met als achtergrond een pagina uit een boek