En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zaterdag 30 april 2011

Miss Poes en Miss Peuterpoes



Ik heb alles even op een rijtje gezet van het ontstaan van Miss Poes en Miss Peuterpoes. Dit is voor mij een experiment en ook de eerste keer dat ik hiermee aan de gang ben gegaan. Ik moet er zelf wel regelmatig om lachen omdat beeld alle mogelijke vormen heeft aangenomen, waar ik dan weer wat van probeer te maken. Wil je dit proces bekijken en misschien net zoveel plezier aan beleven zoals ik dat heb gedaan hiermee, klik dan op bovenstaande afbeelding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Passie

“If you feel like there's something out there that you're supposed to be doing, if you have a passion for it, then stop wishing and ...