En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 18 november 2010

Abstract schilderen in vlakken

Acryl op papier 50 bij 70 cm

Ik ben verder gegaan met het schilderij, waar ik vorige week aan ben begonnen (rechterafbeelding). De strakke lijnen heb ik grotendeels weggeschilderd en ik ben er met nieuwe lagen over heen gegaan. Daarbij maak ik ook gebruik van de onderliggende lagen. Scherpe driehoekige vormen zijn hier en daar vervangen door ronde vormen. Er is veel te zien... Maar naar mijn gevoel is het nog niet helemaal af. Met name aan de rechterkant, wil ik nog wat (kleine) wijzigingen in aanbrengen voor meer evenwicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ochtendkaters

Met als achtergrond een pagina uit een boek