En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 31 augustus 2010

Frisse blik

Dit schilderij heb ik na maanden weer tevoorschijn gehaald, zodat ik er vanochtend  aan kon "prutsen". Ik had het ergens opgeborgen, omdat ik niet wist hoe verder te gaan. De enige oplossing is  dan om het  werk even te parkeren en er niet naar te kijken. Nu is de tijd weer rijp. Het is lastig om te bepalen wat ik ermee ga doen. Er zitten mooie stukken in, maar de vraag is of het past. Soms staar je je "blind" op een bepaald stukje van een schilderij. Het is de kunst om dat los te laten en er met een frisse blik naar te kijken. Wil je weten  hoe hij eerst was, klik dan hier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien