En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 22 juli 2010

Kraamvisite

Ik was vandaag op kraamvisite bij Fabio. Hij is niet alleen leuk maar meer dan leuk en ik ben ernstig verliefd. Zijn personeel vertelde mij dat hij kan uitgroeien tot een grote kater.  Ik hoop dat ik een bezoekregeling krijg. In het begin keek hij zoals een echte kat betaamt de kat uit de boom. Maar opeens lag hij lekker naast me op de bank en heb ik hem uitgebreid kunnen aaien . En natuurlijk een spelletje zoals je in de diavoorstelling kunt zien. Daar had hij wel oren naar! Trouwens grote oren.... Zeg nou zelf is hij niet een schatje?

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief en mooi poesje!En zo lekker bekkie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg lief uit..Paste hij niet je tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg leuk en aandoenlijk. Ik had mijn mandje bij me hoor, maar hij hoort echt waar hij nu woont en hij krijgt heel veel liefde en aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien