En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 17 maart 2010

Verrassing voor de 25.000e bezoeker


Uit mijn bezoekersteller blijkt dat we nog 25 bezoekers hebben te gaan en dat dan het aantal van 25.000 is bereikt sinds de aanvang van CameraKwast in februari 2007. Net zoals de vorige keer loof ik een leuke verrassing uit aan de 25.000e in de vorm van een aantal leuke kattenkaarten, zoals deze hiernaast. De enige voorwaarde is dat je bewijs levert dat je de 25.000e bezoeker bent en dat doe je zo: op het moment dat het getal 25.000 is verschenen op je scherm, klik je dit getal aan met je rechtermuisknop. Dan verschijnt het schermpje met o.a. "per email verzenden". Dit verzend je dan aan elidamarian@gmail.com

Ik wacht wel af wie zich bij mij meldt!






2 opmerkingen:

  1. Jammer voor jou en de 25.000e heeft zich bij mij gemeld! Op naar de volgende 5000!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iki ben ook te laat helaas! Ben een aantal keren gaan kijken maar was eerst te vroeg en na paar uur te laat...Maar gefeliciteerd met het behalen van de 25.000e bezoeker!! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartediefjes

Aan beide kanten