En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 18 februari 2010

Anders....




Dit bovenstaande schilderij is een voorbeeld van hoe je een naar mijn gevoel "onrustig" schilderij uiteindelijk kunt "omtoveren" tot een geheel ander werk. Ik had de behoefte om het schilderij van vorige week donderdag (hieronder) te veranderen en daarnaast de kleuren en de helderheid te behouden. Tot op het moment dat ik hieraan vandaag begon, wist ik niet hoe ik dit moest aanpakken. Ik heb gewoon mijn kwast gepakt en ben stukken gaan wegschilderen. Hoe dit proces precies is verlopen, kun je bekijken in de diavoorstelling hieronder. Uiteindelijk heb ik hier veel plezier aan beleefd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartediefjes

Aan beide kanten