En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 21 januari 2010

Abstract schilderij met vlakken

Het uitgangspunt is een groot vel papier van 70 bij 90 cm. Hier heb ik eerst een bruin/rode ondergrond opgezet en ben daarna het doek gaan verdelen in vier vlakken. Laag over laag, waarbij de onderliggende lagen een rol blijven spelen. Ik vind dit heerlijk om te doen.

Hieronder een foto van het totale schilderij met daarna een paar details.












2 opmerkingen:

  1. Eric van der Zalm13 oktober 2010 om 21:04

    Je schilderijen zijn erg mooi. De abstracte werken met de warme/ donkere kleuren spreken me erg aan en geven mij weer inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik altijd leuk om te horen! Veel plezier en succes met het schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Little paper bag