En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 19 mei 2009

Make your destiny


Als ik naar de lucht en de wolken kijk, kan ik er van alles in zien. Ik kan zelf bepalen wat ik zie en wat ik hiermee doe. En dit is ook datgene wat ik graag wil. Vandaag heb ik deze tekening gemaakt als een soort afronding van een kunstzinnige opleiding die ik de afgelopen twee jaar heb gevolgd.

Dit gedicht kreeg ik mee naar huis

Kunst
Wat we willen:
Momenten
Van helderheid
Of beter nog:
van grote klaarheid
Schaars zijn die momenten
En ook nog goed verborgen
Zoeken heeft dus
nauwelijks zin, maar
vinden wel
De kunst is zo te leven
Dat het je overkomt
Die klaarheid, af en toe
Martin Bril 2002

1 opmerking:

  1. Toen was hij mij overbuurman :-(
    Jammer dat ie zo vroeg is overleden

    BeantwoordenVerwijderen

Feestkater

 Feestje vandaag!!!