En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

dinsdag 28 april 2009

Paletmes, schrapen, schilderen



Ik heb dikke laag gesso er over heen gelegd. Onmiddellijk daarna heb ik een klodder geel rechtsstreeks vanuit de pot op het doek aangebracht, uitgesmeerd met het paletmes totdat de gesso en de verf zich hebben vermengd. Daarna heb ik gedeeltes weer weggeschraapt met de achterkant van een kwast.
Als je de vorige versie van dit schilderij wilt bekijken, klik dan op de foto. Nu moet de poes ook nog een behandeling krijgen om haar in overeenstemming te laten zijn met de achtergrond. Eerst laat ik het doek drogen.

1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit Werk je vaak met paletmes? ik begin er net mee.
    groetjes, Cass

    BeantwoordenVerwijderen

Mei groen