En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

maandag 19 januari 2009

Blue Monday?


Ik heb me laten vertellen dat het vandaag Blue Monday is, een bedenksel van een Engelse psycholoog Arnall Cliff... de derde maandag in januari waarop velen zich somber en depressief zouden voelen. Wat hiervan ook waar mag zijn, voor mij is vandaag de dag, waarop mijn amaryllusbloem zich aan het ontvouwen is met prachtige roze-rode tinten. Ik heb ruim een maand moeten wachten op dit fenomeen. Dus voor mij geen "blue monday" en ik hoop dat diegenen die zich wel min of meer "blue" voelen wat kracht krijgen door de kleuren van deze bloem....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemenpracht

In een klein schetsboekje heb ik dit geschilderd, geinspireerd door de bloemenpracht die ik gisteren heb gezien