En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 31 december 2008

Het laatste bericht van 2008


Dit is het laatste berichtje van 2008. Toen ik ruim anderhalf jaar geleden hiermee begon, wist ik nog niet hoe het zou zijn om dit te doen. Nu weet ik inmiddels dat ik er veel plezier aan beleef anderen mee te laten kijken met mijn "kunst". Ik probeer dan ook bijna dagelijks een nieuw berichtje te plaatsen. Ik wens al mijn lezers een goede jaarwisseling en een goed en gezond 2009!

1 opmerking:

  1. Te gek Marian!! Helemaal geweldig dit laatste filmpje van het jaar! Een hele goede jaarwisseling gewenst en Gerti Bierenbroodspot is een goed idee om naar toe te gaan in het Nieuwe Jaar. Lijkt mij ook heel boeiend. Liefs Els en groeten van Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkater