En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

maandag 29 september 2008

Fiets


Dit is hem dan of beter was hem dan.... mijn mooie Sparta Olympia, waar ik heel wat tochtjes op heb gemaakt in de afgelopen vier jaar. Vandaag is hij gestolen. En nu treur ik hierom...... Nee helaas een nieuwe fiets zit er financieel gezien niet in. Tenzij.... ja tenzij iemand een bijdrage wil leveren.. nee niet voor niets natuurlijk, een tegenprestatie van mij in de vorm van een schilderij, een mooie foto of een fotoreportage is uiteraard mogelijk. Als u nog andere ideëen of suggesties heeft, neem dan contact met mij op. Onder mijn profiel staat hoe u dit kunt doen. Ik zou dit echt bijzonder vinden.

2 opmerkingen:

  1. Marian heb je ook een foto enface van je fiets, zodat goede speurders hem herkennen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grrrr Marian wat een k-streek. Verdorie toch, dat ze met hun poten van andersmans spullen afblijven.

    Was de fiets verzekerd? En natuurlijk weer net afgelopen? Is mij ook al een keer gebeurd.

    Welk merk is het en type? Heb je Marktplaats af nagespeurd? Gebeurt ook regelmatig dat ie daar aangeboden wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkater