En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

donderdag 15 november 2007

Kattenkunst in opdracht



Dit schilderij heb ik in opdracht gemaakt en er veel plezier aan beleefd. Een bezoeker van mijn expositie " Een stapel katten" was zo enthousiast geraakt dat ze zelf ook graag haar twee katten met de prachtige namen " Tokkie Troy" en "Japekoppie" op een bijzonder wijze op doek wilde laten vastleggen. Dit is gelukt, iedereen blij.

3 opmerkingen:

  1. Weer schitterend werk Marian!! De blikken van de spinners zijn levensecht!!gr Em

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Em,de uitdrukking is heel belangrijk voor mij en een kleine verandering kan al heel wat teweegbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mamma (de kleinere) en zoon hangen aan de muur in een mooie lijst en ik kan het niet laten steeds naar het schilderij te kijken! De blikken die ze me toewerpen zijn zo goed getroffen dat ik bijna tegen ze ga praten! Gelukkig lopen de modellen zelf gewoon rond dus spreek ik hen maar toe.....
    Groet, Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ochtendkater