En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

zaterdag 16 juni 2007

Twee slonzige katten




Afgelopen week ben ik begonnen aan een groot doek ( 1 meter bij 90 cm) en laat mijn fantasie hier helemaal op los!
Het is leuk al schilderend de achtergrond samen te stellen en deze in de compositie te laten opgaan. Het is bij het schilderen altijd van belang het geheel in de gaten te houden. Dit betekent dat ik niet te lang stil sta bij de details of te lang doorga op één stukje. Dit komt later wel. Ik verzin er iets bij, schilder het weer weg, verander de kleuren.






Hoe het uiteindelijk zal worden weet ik zelf ook nog niet. De toekomst zal het uitwijzen...
Op deze pagina zal ik regelmatig de laatste versie tonen, zodat iedereen kan volgen hoe het er met de twee katten voorstaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Little paper bag