En zo is het

“If you can relish in the presence of a cat, a bird or a flower, the world will be yours.” Anoniem (Kedi)

woensdag 30 mei 2007

Het strandje

Op een steenworp afstand van mijn tijdelijke "huis" ligt deze prachtige baai.
Op verschillende tijdstippen van de dag kon je me daar vinden.
Luisteren naar het rollen van de steentjes op het ritme van de golven.
Snorkelen.
Strandjutten, zoeken naar prachtige houtjes, stenen en schelpen.
Fotograferen.
Schilderen in mijn atelier aan zee.
Slapen.
In alle stilte de zon zien ondergaan.......
Veel is mogelijk zonder vooropgezet plan. Het dient zich vanzelf aan.
Vanuit de taverne die elke middag geopend was
genieten van het uitzicht met een griekse salade voor
mijn neus...mmmmm































1 opmerking:

  1. Je foto's zijn prachtig, Marian, doen mij meteen weer wegmijmeren naar het mooie plaatsje dat ik leerde kennen.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Koningskater